HAMAR SKIKLUBB HIMMELTOPPEN OPP! Testløp for HELE skiklubben og alle andre som vil være med 1.juni.....

Postet av Ingrid Robøle den 26. Mai 2015

Velkommen til Hamar Skiklubbs Testløp:

HSK Himmeltoppen opp!
2,6 km og ca. 160 høydemeter

Dette er løpet for alle som vil teste seg selv og måle sin egen fremgang. Vi oppfordrer alle i Hamar Skiklubb til å stille på vårens testløp mandag 1.juni kl. 18.00. Ny test vil bli gjennomført til høsten. Her kan alle komme både store og små.

Litt praktisk info:

TID: Mandag 1.juni kl. 17.45 – 18.00: Registrering på Hedmarkstoppen (man får tildelt startnummer)

Kl. 18.00: Felles oppvarming hvor vi jogger testløypa motsatt vei (løypa vil også være lett merket)

Kl. 18.30-18.45: Start for de som ikke ønsker å være med i fellesstart. Her må man bruke egen stoppeklokke for å registrere tida – artig å ha for å sammenligne med sin egen tid når man gjentar testen

Kl. 18.45: Fellesstart ved Snekkerstufeltet (på asfalten der stien begynner)

Kl 19.00 og utover: Målgang ved å slå i veggen på øvre vanntank, og kanskje en kakebit på toppen:)

Tipper at førstemann bruker godt under 12 minutter. Hvem setter den første kvinnelige og mannlige rekorden?

Se på linken her for løypekart: Himmeltoppen_OPP.Himmeltoppen Opp.jpg (løypa merket svakt lilla)

TIPS: Gjennomfør økta på egenhånd hvis du ikke kan denne mandagen, noter tida, og bli med på ny test til høsten.

VEL MØTT- HÅPER Å SE MANGE SPENSTIGE HSK-løpere PÅ START!!