Skifest 9. april kl. 19.00

Postet av Sølvi Skurdal den 31. Mar 2016

Det blir fest ! Vi gleder oss!!

Det er fortsatt mulig for etternølere å melde seg på til Åse pr mail: aa-kong@online.no eller sms til mobil: 90895908

Festen er ment for alle som på sitt vis er knyttet til Hamar Skiklubb. Det blir en fin blanding av foreldre, trenere, foreldrekontakter, styremedlemmer, medlemmer og utøvere (over 18 år) - kjente og ukjente i klubben.

Vi ønsker at du kommer og gjerne også tar med deg din kone/mann/kjæreste/partner/venninne/venn/samboer eller liknende (som ikke må være medlem) og blir med på fest. Sammen skal vi skape futt, fres og fjas på Gubbestua 9. april 2016 kl. 19.00.

Det blir lagt opp til spising, prat, noen bevingede ord, dans – og hensikten er å ha det moro, sosialt og bli bedre kjent med flere knyttet til Hamar Skiklubb i en eller annen form.

Vi serverer tapas, kaffe, snacks og kaker. Det som skal i glasset ditt tar du med selv. (Vær på den sikre siden!)

Hele gildet koster 200 kroner. (Ski-trenere / hovedstyret i klubben går inn gratis - men meld dere på likevel!)

Festkomiteen tar imot betaling ved ankomst.

Pynt deg litt - med noe du trives i.