Flott utviklingsprogram for trenere til utøvere fra 14/15 år og oppover - noe for deg?

Postet av Gudbrand Lien den 28. Aug 2016

Trenere i utvikling – er et utviklingsprogram for trenere til utøvere fra 14/15 år og oppover. Programmet gjennomføres som fire 2-dagers seminarer som går over ett år. Programmet vil ha et toppidrettslig perspektiv og fokusere på forutsetninger for senere toppidrett.
Seminaret omfatter trenere for alle individuelle og lagidretter. Mer info her.

Er dette noe for deg? Hamar Skiklubb ser svært gjerne at noen av trenere i klubben (for utøvere 14/15 år og eldre) vil delta, og vi vil etter beste evne dekke kostnadene med utviklingsprogrammet (kr 5000). Derfor, har du ønske om å delta meld fra til Gudbrand Lien (Gudbrand.lien@hil.no eller mobil 92488335) innen lørdag 10. september. Når vi får oversikt over hvor mange som evt. ønsker å delta fra skiklubben bestemmer vi endelig antall vi ønsker å sende med økonomisk støtte (endelig påmelding til utviklingsprogrammet er 15. september)