Hamar Skiklubbs Himmetoppen Opp - Åpent testløp lørdag 1. okt.

Postet av Gudbrand Lien den 27. Sep 2016

Velkommen til Hamar Skiklubbs Testløp:

HSK Himmeltoppen opp! 2,6 km og ca. 160 høydemeter. Det er 4. gang dette arrangeres.

Dette er løpet for alle (og uavhengig av klubb og idrett) som vil teste seg selv og måle sin egen fremgang. Vi oppfordrer alle til å stille på testløp lørdag 1. oktober kl. 10.00. Her kan alle komme både store og små.

Litt praktisk info:

TID: Lørdag 1. oktober kl. 9.50 – 10.10: Registrering på Hedmarktoppen (man får tildelt startnummer)

Kl. 10.10: Felles oppvarming hvor vi jogger testløypa motsatt vei (løypa vil også være lett merket)

Kl. 10.45: Fellesstart ved Snekkerstufeltet (på asfalten der stien begynner)

Kl 10.55 og utover: Målgang ved å slå i veggen på øvre vanntank, og kanskje en kakebit eller frukt på toppen:)

Nedenfor er løypekart (løypa merket svakt lilla)

TIPS: Gjennomfør økta på egenhånd hvis du ikke kan denne dagen, noter tida, og bli med på ny test til høsten.

VEL MØTT- HÅPER Å SE MANGE SPENSTIGE løpere PÅ START!!

Bildet øverst er også en "Himmeltopp", nemlig Ayers Rock i Northern Territory i Australia