Minneord Gudbrand Lien (1966-2024)

Postet av Andre Kvarstad den 5. Mar 2024

Et bilde som inneholder utendørs, skisport, person, sportAutomatisk generert beskrivelse

Foto; Stein Arne Negård/kondis.no

Vi har mottatt det sørgelige budskapet om Gudbrand Liens bortgang. Han døde uventet i forbindelse med en skitur 1. mars.

Gudbrand har gjennom mange år vært involvert i flere roller i Hamar Skiklubb og vært en viktig ressurs både for våre tilbud ovenfor barn og unge, skirenn og arrangementer, innkjøp og drift av smøretilbud til våre juniorløpere, innkjøp og finansiering av løypemaskin, utvalgsmedlem i organisasjonen og nå som leder av valgkomiteen. Vi har kjent ham som kunnskapsrik, nysgjerrig, lyttende og positiv til å bidra til felleskapets beste og til det beste for unge skiløpere, foreldre og Hamar Skiklubb.

Hamar Skiklubb sine tanker går til Ingrid, Mari og Sondre og nærmeste familie.

Takk for gode minner

Foto; privat