Gratulerer meg sterk innsats på Sjusjøcup/KM Åslia!

Postet av Jo Helgestad den 12. jan 2015

-Vi er jo blant de 3-5 beste i tilnærmet alle klasser!


Logg inn for å skrive en kommentar.