Hamar Skiklubb yngres 2012-2017

Hamar Skiklubb har aktiviteter for medlemmer i alle aldre. Yngres utvalg har ansvaret for treningstilbudet for barn født 2008-17. Fokuset er på morsomme og enkle aktiviteter, opplevdmestring, og et godt fellesskap. Hamar Skiklubb Yngres bruker Spond for de yngste treningsgruppene og en felles Facebook-gruppe. Facebook-gruppen er åpen og du finner den ved å søke på "Hamar Skiklubb Yngres".  Kode for å søke opp treningsgruppen i Spond finner du i informasjonsskrivet under. For å melde deg inn i Hamar Skiklubb, trykk på lenken "Bli medlem" i hovedmenyen.

Velkommen til skitrening, informasjonsskriv

Utvalgte Skirenn hvor klubben dekker startkontingent

Skileik:

Hver år gjennomføres det skileik på Gåsbu 6 mandager i samarbeid med Vang Skiløperforening. Lenke for informasjon og påmelding: https://www.vangski.no/langrenn/pamelding-skileik-2022/

Treningsgrupper:

Årgang 2016-2017

Fra høstferien til snøen kommer: Treninger hver tirsdag kl. 18 i Ankerskogen.- I vintersesongen: Tirsdager kl. 18 på Gåsbu langrennsstadion. På Gåsbu serveres det også kveldsmat etter treningen

2014-2015

Fra høstferien til snøen komme : Tirsdager kl. 18 i Ankerskogen. I vintersesongen: Tirsdager kl. 18 på Gåsbu langrennsstadion. På Gåsbu serveres det også kveldsmat etter treningen. 2013- årgangen kan bli med 2011-2012 på innetrening på katta hvis de er ønsker det.

2012-2013

Fra høstferien til snøen komme : Tirsdager kl. 18 i Ankerskogen . I vintersesongen trener vi på Gåsbu, til samme tidspunkt (med kveldsmat på tirsdager). I tillegg har denne gruppen innetrening på Katta på mandager kl 17.00.

Para-gruppen (uavhengig av årgang)

Treningstilbudet til parautøverne i Hamar skiklubb er allsidig, og ikke bare rettet mot ski. Barmarkstreningen før snøen faller gjennomføres med mye lek og ulike aktiviteter og foregår sammenmed resten av klubben. Treningen på både barmark og snø tilpasses utøvernes muligheter. Kontaktperson: Gry Karina Kjølle

Klubbrenn og skirenn:

Onsdager etter jul gjennomføres det klubbrenn på Gåsbu. Klubbrennene er åpent for alle medlemmer i alderen 0-100. Det gjennomføres også lokale skirenn flere helger i løpet av vintersesongen.  Se menypunktet skirenn for informasjon: https://www.hamar-skiklubb.no/p/6070/skirenn