Velkommen til Stein-Arne Alnæs - ansettes som daglig leder i Hamar Skiklubb!

Postet av Ingrid Robøle den 10. Aug 2017

Styret i Hamar Skiklubb har den glede å ønske velkommen til Stein-Arne Alnæs som i første omgang begynner i en 50 % stilling som daglig leder i Hamar Skiklubb fra 15. august - 15. februar. Stein-Arne er 53 år, og bor på Frogner. Han er i dag trener og administrator for privatlaget Team Jobzone (ca 40 % stilling) og ønsker å kombinere dette med en annen deltidsstilling innenfor idretten. Idretten (og spesielt langrenn) kjenner Stein-Arne veldig godt gjennom mange adminstrative verv og gjennom trenerverv. Han har et stort nettverk, og innehar mye kompetanse fra klubb til forbundsnivå. Har erfaring fra forsikringsbransjen (30 år), og har også ett salgsgen. I tillegg har han både trenerkompetanse og er med i smøreteamet til JobZone.

Arbeidsoppgavene som han vil få er (og lista blir sikkert lenger...):

• Iverksette oppgaver og vedtak styret har gjort - alene eller sammen med utvalgsleder
  • Markedsarbeid - nye og eksisterende samarbeidspartnere
  • Aktiv deltagelse i våre prosjekter som Sommerskiuka på Hamar, HA-sprinten, m.fl.
  • Administrative oppgaver, besvare post
  • Være klubbens representant ved møter, i utvalg, ol.
  • Sportslig rådgivning, -arbeid,-instruksjon, -tilrettelegging
  • Utleie og vedlikehold av Gubbestua
  • Bistå på hjemmeside og FB-sider
  • Oppspore, ajourføre og søke midler fra aktuelle kilder fra søknadskalendere ol

Vi gleder oss til samarbeidet!