Grasrotandelen - Vil du gi din støtte til Hamar Skiklubb?

Postet av Pål Erik Langøigjelten den 22. Nov 2017

Grasrotandelen gir deg som spiller mulighet til å bestemme hvem som skal motta noe av overskuddet til Norsk Tipping. Hver gang du spiller kan du velge å støtte det laget eller foreningen du mener fortjener det mest.

Vi oppfordrer deg til å støtte oss i HAMAR SKIKLUBB.

For å være grasrotgiver må du være kunde hos Norsk Tipping. Ved spill hos Norsk Tipping vil inntil 5 prosent (fra nyttår inntil 7%) av spillinnsatsen gå direkte til din grasrotmottaker, og best av alt, hverken innsats, premie eller vinnersjanse reduseres.

Grasrotandelen gjelder for alle Norsk Tippings spill, bortsett fra Flax, Extra og Belago.

Gjennom å være grasrotgiver er du med på å oppfylle små og store drømmer for alle utøvere i Hamar Skiklubb.

Du kan bli grasrotgiver på flere måter: Hos kommisjonæren, mobilspill og Norsk Tipping sine nettsider. Men det enkleste er kanskje SMS :

Send Grasrotandelen 983021751 til 2020

Og gjør det gjerne akkurat nå (NB! Du må være registrert spiller på telefonnummer du sender fra)

(For mer informasjon se www.norsk-tipping.no)