Ottestad IL inviterer til løpsfestival 25. og 26. oktober

Postet av Gudbrand Lien den 4. Okt 2014

Dvs., etter at fellestrening (mellom klubbene på Hedemarken) for 13-16 år er over lørdag 25. oktober i Ottestad er gjennomført, er det mulig å bli med på 2. økt - en artig ungdomsstafett (Sport1-stafetten). Stafetten er for de 11-15 år (født 2003-1999), og lagets samlede alder skal ikke overstige 52 år. 4-etapper, på hhv. 3, 1, 2 og 4 km, minst en jente på laget. Stafetten foregår i flotte omgivelser på Atlungstad Golfanlegg. Det er flotte premier (racingski m.m.) og i tillegg interessant seminar etter løpet (om utholdenhetstrening i ung alder) av Johan Kaggestad (bl.a. ekspertkommentator i TV2) og Ingrid Kristiansen (tidligere "løperdronning").

Håper at HSK kan stille med mange lag på stafetten denne lørdagen. Meld fra om du er interessert og har mulighet til å delta til Gudbrand Lien (mail Gudbrand.lien@hil.no, telefon 9248 8335) eller ved å skrive ditt navn på FB siden INFO Team 99+00+01+02 i kommentarfeltet under dette innlegg), jo før jo bedre.

Hjemmesiden for arrangementet finner du her