KLUBBTØY -  Bestillingsfrist tirsdag 1. november

Postet av Ingrid Robøle den 24. Okt 2016

NB! Har fått noen spørsmål om dunjakka, den vil fortsatt være i farge SVART som tidligere. Finnes i unisex og barnemodeller.

Hamar Skiklubb har nå endret klubbtøyleverandør til Trimtex. Vi har fått nytt design, men klubbfargene er de samme.

Bestilling foretas av den enkelte via nettbutikk. Absolutt siste frist for bestilling er tirsdag 1.november, og varene vil komme i uke 49.

Det blir også satt opp en bestilling i desember med levering i slutten av januar. Ved bestilling nå oppnår man imidlertid 20 % rabatt på en del av kolleksjonen.

Link til Nettbutikken finner du her. Deretter må du oppgi følgende teamkode (dette får du spørsmål om på slutten av prosedyren med å opprette din konto): hamarski16

Muligheter for å prøve tøy og modeller:

• Tirsdag 25. oktober på Gubbestua: Kl 18.30 – 19.30
  • Torsdag 27. oktober på Gubbestua: Kl 19.00 - 20.00
  • Mandag 31.oktober på Hamar Katedralskole fra kl 18.00 – 20.00

Bildet øverst viser klubbjakka. Bildet rett nedenfor viser klubbjakka bakfra. Mildet midt i nedenfor viser overtrekksbuksa. Og bildet nederst viser skidressen. Det vil tilbys toppmodeller og enklere modeller (og kvinnemodeller), både for overtrekksdress og skidress.