Trening 6. jan
Postet av Erik Syversen den 4. jan 2015
Godt nyttår!Vi starter året med trening i Ankerskogen. Oppmøte i bunn av akebakken ved Greveløkka skøytebane kl. 18.00. Vi holder på til 19.00. Vi skøyter.
Minner samtidig om klubbrenn onsdag 7. Påmelding.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Erik Syversen
Ny sesong står for døra!
31.08.2019
Overnattingssamling
28.02.2017
Madshusstafetten, 14. feb.
27.01.2017
Utvidet treningstid på tirsdager
01.12.2016
Tirsdagstreninger på Gåsbu
27.11.2016
Trening 15. november, redigert!
13.11.2016