Gratulerer så mye med Junior-VM plass Kristoffer Kvarstad!

Postet av Gudbrand Lien den 17. Feb 2020

Norges Skiforbund offentliggjorde nettopp laget til Junior-VM i nordiske grener i Oberwiesenthal i Tyskland, som avvikles i perioden 29. februar til 6. mars. Og på laget er Kristoffer Kvarstad. Gratulerer så mye👍

Dette er virkelig fortjent. Du setter deg høye mål, retter inn fokus og "setter alle kluter til". Da er det veldig morsomt at du lykkes. Du er typen som satser alt, under mottoet "den som intet våger intet vinner". Kanskje nettopp derfor ble du tatt ut, du utfordrer deg selv, gang på gang.

Vi gratulerer også Jonas Vika fra Mjøsski med VM-billett👍 2 lokale løpere på Junior-VM-laget er storartet.

Vi er sikre at du Kristoffer gjennom dette uttaket også motiverer hele skimiljøet i området, og illustrerer at "ingenting er umulig". Vi er også sikre på at du gleder mange i støtteapparattet som har fulgt deg tett i mange år. Du har et solid støtteapparat hjemmefra. Og i Hamar Skiklubb nevner vi spesielt Bjørn Sørli som har vært din trener i flere år, og også Henrik Sørli, som de 3-4 siste år har smurt dine ski på hovedrenn på en utmerket måte.

En kort videosnutt av Kristoffer (fra Kollen i helga) finner der her:

Takker Johannes Wiken for foto (over) og SkiTV for filming.

Masse lykke til i Tyskland Kristoffer.