Miljøsamling på Skeikampen 13./14.-16. november 2014

Postet av Gudbrand Lien den 23. Okt 2014

Vi håper flest mulig, både yngre og eldre, i Hamar Skiklubb vil delta på årets miljøsamling på Skei den 13./14.-16. november. Vi gjentar suksessen fra fjoråret og oppfordrer flest mulig til å ta turen opp denne helgen. Overnattingsstedet er Velkomstsenteret.

Kostnadene for voksne er kr 580,- pr natt (4-sengsrom). I alderen 7-15 år kr 380,- og barn i alderen 0-6 år gratis. Prisen er inkludert helpensjon, sluttvask og et mellommåltid (aftens) fra fredag kveld til søndag. Dersom noen ønsker 1- eller 2-sengsrom, er det et tillegg pr person pr natt på kr 60,- Sengesett kan tas med hjemmefra eller leies for kr 140,- pr sett.

Påmelding og bestilling av overnatting gjøres vi linken her innen onsdag 29. oktober.

Oversikt over foreløpig påmeldte (fornavn og etternavn og klubb) ser du her

Har du spørsmål kontakt Kjetil Kjernes på kjetil.kjaernes@byggeraad.no eller på telefon 9051 3361. Mer informasjon med program kommer senere.

Vi håper nettopp du kommer, da blir vi en stor flott gjeng!