Tilbud om sliping av ski på Sport1 Hamar

Postet av Gudbrand Lien den 6. Okt 2017

Hamar Skiklubb junior/senior har på vegne av de i treningsgruppa junior/senior inngått avtale med Sport1 Hamar om sliping av ski.

Den overordnende tanken med avtalen er at dere utøvere skal stille på skirenn med et så likt
utgangspunkt som mulig, også når det gjelder slip. Dette for å lette arbeidet til støtteapparatet og for
sikre at jobben med testing av ski, slip, manuell struktur og produkter skal ha mest mulig relevans, uavhengig av skimerke du går på.

Ytelser fra Sport1 Hamar:

Fast pris på slip av ski. 400,- per par. Dette inkluderer planslip, polering og setting av struktur. Alle ski blir levert med et lag lagringsvoks for beskyttelse ifm transport. Løperski vil ha særlig prioritet i oktober og første halvdel av november. Utover dette blir det slipt 1-2 ganger ukentlig utover vinteren. Ønskes gjennomgang av respektive løpers skipark har vi mulighet til å bistå med dette.

Ytelser fra Hamar Skiklubb:

1. Hamar Skiklubb forplikter å bekjentgjøre denne avtalen for sine løpere.
  2. For å effektivisere arbeidet ønsker vi at ski med NIS/Turnamic leveres uten bindinger.
  3. Alle ski leveres ferdig siklet, børstet og rengjort for klister og festevoks.