Jr/sr-utøvere må sette seg opp på dugnad innen torsdag 25. februar på Stenfjellhytta

Postet av Hamar Skiklubb den 22. Feb 2022

Til alle aktive løpere i junior- og seniorgruppa!

I henhold til de øknomiske retningslinjene må dere stille på en vakt på Stenfjellhytta for å få økonomisk støtte til samlinger/renn/trener etc. Derfor ber vi nå om at dere innen torsdag 25.februar setter dere opp på en vakt (alternativt foreldre/søsken etc). Hvis dere ikke selv setter dere opp, har utvalget bestemt at vi setter dere opp.

Det er sendt ut mail til alle medlemmer om dugnad på Stenfjellhytta til vinteren, men for de som ikke har sett/lest mail, legger vi også ut samme info og påloggingslink til dugnaden her på hjemmesida og FB-gruppene.

Her er påmeldingslinken

Og her er det som ble skrevet i mailen til dere: E-post for Azets - Dugnadsinnkalling Stenfjellhytta 2021_2022.pdf

Velkommen til dugnad på Stenfjellhytta! Lurer dere på hva jobben innebærer, ta for eks kontakt med Fredrik og Stian som har stilt opp flere ganger på Stenfjellhytta. Flott vertskap!