Påmelding Miljøsamling 1.-3. desember

Postet av Hamar Skiklubb den 22. Okt 2023

Hotellet melder om kjempefine forhold. Det er påmeldt 63 deltakere, noe som er veldig bra! Mange barn og ungdommer. Om noen som ikke er påmeldt likevel kan delta, send e-post til mrakneru@hotmail.com, så sjekker vi med hotellet om det er mulig.

Program for samlingen:

Program

Vi ønsker alle hjertelig velkommen til årets miljøsamling på Skeikampen 1.-3. desember! Vang Skiløperforening er invitert med, så dette er en flott anledning til å knytte nye vennskap og bekjentskaper! Vi håper også i år på gode snøforhold og mange gode preparerte løyper. Vi skal bo på Thon Hotel Skeikampen.

For barna legges det opp til to treningsøkter lørdag og en økt søndag. Ungdommene vil også ha en treningsøkt fredag. Vi legger opp til en kort presentasjon for å bli kjent fredag kveld, og Quiz på lørdag. Ellers vil det bli felles bespisning og mye sosial moro. Samlingen er fra fredag til søndag, men det er også mulig å komme opp lørdag morgen. Barn/ ungdom kan reise alene dersom de er trygge på det.

Påmelding er bekreftet og bindende ved innbetaling til kontonummer: 1800.14.57515

(Ved eventuell kanselering må denne sendes innen 14 dager før oppholdet)

Påmeldingsskjema: https://forms.office.com/r/PpZx7xtD4R?origin=lprLink

Frist for påmelding og betaling er 15. november.

Mer info og program om miljøsamlingen vil bli formidlet ca. 2 uker før samlingen.

Hamar Skiklubb ønsker å prioritere denne samlingen og rabatterer derfor prisene for barn og ungdom. Pris for helpensjon på Thon hotell Skeikampen for medlemmer i Hamar Skiklubb:

Barn til og med 12 år: 450,- per døgn.

Ungdom 13 – 16 år: 700,- per døgn.

Voksen: 1010,- per døgn.

Prisen er for frokost, lunsj og middag. Eventuelle mellommåltider betales direkte til hotellet. Det er holdt av rom med 2, 3, 4, og 5 senger. Det kan også være mulighet i leiligheter ved hotellet.