Hamar Skiklubb fikk "rekrutteringspris klubb" på vårmøtet til Hedmark skikrets

Postet av Hamar Skiklubb den 29. Mai 2024

Foto: Hedmark Skikrets

Sondre, Peder, Mikkel og Torstein mottok prisen på vegne av Hamar Skiklubb på vårmøtet til Hedmark Skikrets.

Hedmark Skikrets skriver i sin begrunnelse følgene:
Hamar Skiklubb har satt rekrutteringsarbeid i førersetet i lang tid. Driver allsidig på arrangementsiden med flere TV sendte arrangementer, kan nevne fra tidligere Kirkebakken GP og sprinter under Idrettsgallaer, nå sist Barnas Mini-VM under 175-års markering Hamar by. Jobber også nå konkret med anleggsutvikling. Hamar Skiklubb er motor i samarbeid med de øvrige skiklubber på Hedemarken.

Les mer om prisutdelingen på Hedmark Skikrets sin nettside.

Hamar skiklubb takker Hedmark Skikrets, alle sine frivillige, trenere og foreldre som har stått på i rekrutteringsarbeidet og på forskjellige dugnader. Vi takker også alle våre samarbeidspartnere og sponsorer som er med på å skape aktivitet i Hamar Skiklubb.  Vi ser frem til en ny høst og vinter med masse aktivitet!

I Norges mest personlige mobilbank er det enkelt å få full oversikt over økonomien din. Med noen få trykk kan du rydde opp i forbruksgjeld, spare til pensjon, ordne forsikring eller kjøpe fond - direkte i mobilbanken!