Skitrening for barn, oppstart tirsdag 5. oktober i Ankerskogen
Postet av Hamar Skiklubb den 14. sep 2021

Vi starter opp med tirsdagstreninger i Ankerskogen tirsdag 5. oktober klokken 1800. Ta med hodelykt, refleksvest med navn og gode klær. På første økt kommer Øystein "Pølsa" Pettersen på besøk. Vi gleder oss!
(Det er ikke trening i høstferien)

Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Hamar Skiklubb
Dugnad på Gubbestua søndag 31. mai
04.05.2026
Årsmøte i Hamar Skiklubb mandag 23.3.2026
17.03.2026
Innkalling til årsmøte i Hamar Skiklubb
05.02.2026